Friday, May 15, 2009

16 may 2009...selamat hari guru!!!!

esok 16 may.....mybe bg org2 yg dah berkerja xde pape pun 16 may tu...
tapi ingat x mase zaman skola dulu2...kalau esok tu ade sambutan hari guru kat skolah.. konfem malam tu sibuk nak cari hadiah nak bagi cikgu =P
best nye la jadi cikgu eh..tiap2 tahun dpt hadiah dari ank2 murid hihi...

tibe2 tringat mase zaman study dulu....bile dah kje nih baru la rase yg zaman study dulu2 tu sronok la sgt..xyah nak pikir2 masalah2 n kotmitmen....
punyela rindu sgt2 moment tu...n baru sedar aku nih dah tue la gak rupenye hihi =P




pastu ringan plak la tgn nih mlihat2 gamba2 lame mase time study2 dulu....
so sy nak ucap kan selamat hari guru untuk sume guru2 kat m'sia nih espcially cikgu2 yg pnah m'ngaja aku.....thnks a lot ckgu =)



gamba mase aku form 4 dkat teknik cheras KL 2000




gmba mase form 5 kat teknik cheras KL 2001





with cik wani (lect kimia) yg sgt best gile!! mase nih kat matriks kuala pilah 2002





nih gamba aku n jue dgn our beloved phisycs lect yg best gle..cikgu subki... thanks a lot cikgu =)





wit my beloved lect at utm skudai...dr astuty amrin....
thanks a lot dr!!! jasa baik dr slame nih xkan sy lupe sampai bile2...
really miss dat moment wit u n dida...





during my graduation day mac 2008 at utm skudai.....





at last..... thanks a lot to all my cikgu + ustazah + lecturer2...
selamat hari guru!!









No comments: