Thursday, September 23, 2010

raye raye raye lagi....



citer pasal rayer lagi..tapi nih pasal aktiviti2 lain selain beraye eee...
raye kedue kami beraye kat kampung arwah atuk cik hubby kat muar.... nasib baikla kampung kami dekat2 so boleh la kesana kesini...
so sebelum kenduri cik hubby bawak bejalan2 sekitar kampung pastu melepak kat sungai muar... sungai muar nih betul2 depan kampung cik hubby...



baju raye tahun nih sempoi jek baju cotton~ last minute shopping so padan muke sendiri =P



kitorang melepak lame gak sampai nak magrib la jugak....





raye ketiga pulak ade dinner gath kawan2 sekolah cik hubby kat medan ikan bakar umbai....


pastu kami melepak pulak kat pantai klebang....punyela terkejuut tengok semua dah kene tambak sampai ke tengah laut.....memang x same macam dulu dah.....


raye ke empat balik ke alor gajah balik...haishhh kitorang nih main pusing2 jek kan hihi...
alang2 singgah alor gajah wajib try kuih udang alor gajah nih...memang sodap!




raye kelima still kat kampung daku at alor gajah....
aktiviti seterusnye???? kitorang buat facial ramai2 =P panggil jek kak syikin nih datang rumah....hihi jangan ade orang datang beraye dahla hihi...


dah buat facial kitorang buat treatment resdung sekali...abis berasap2 rumah hihi....
nebes pulak aku tengok ....


sape nih? konfemla kalau inai kat jari tuh aku kan? hihi


nih pulak adik aku yg no. 3 ~ wani


selamat hari raye!!! =)

No comments: