Friday, February 4, 2011

melawat mangsa banjir di Pusat pemindahan bencana IKBN Pagoh, Johor



pagi tadi kami melawat mak uteh~ macik sedara cik hubby yang jadi mangsa banjir...
rumah mak uteh betul2 dekat depan sungai muar....memang air naik tinggi kat rumah die....
siann pulak dengar cerita die....

lagi kesian bile tengok ramai lagi mangse2 banjir kat dewan pemindahan nih...duduk tidur ramai2 dalam dewan....so sepatutnye kite yang selamat nih rase bersyukur & hulur kan bantuan kat diorang...kalau jauh just sedekah kan doa biar dapat ringan kan sikit beban mereka....
eh ayat aku dah macam rupe agak2 skema la pulak kan???
entry serius so ayat kasik skema sikit eh ehehehe.....




mase berborak2 dengan mak uteh....


yang nih bukan mangse banjir eh harap maklum.....
kami kepenatan sebab panas sangat..so melepak kejap dekat masjid....sangat panas tapi banjir kan? pelik tapi ajaib......


1 comment:

CaDLyNN said...

siannye mak uteh ko..
banjir2 ni bahaya la arie...semoga semuanye ok ek..